Pomoc w logowaniu
Drodzy Rodzice i uczniowie,
Dziennik VULCAN został zaktualizowany, w związku z czym Rodzice i Uczniowie, którzy są już użytkownikami e-dziennika muszą zaktualizować swoje konta.
Uczniowie klas II –V i ich rodzice po dokonaniu aktualizacji konta w Dzienniku VULCAN będą mogli się logować poprzez adres właściwy dla wybranego typu konta (zwykłe lub eduVulcan).
W celu dokonania aktualizacji konta, konieczne jest zalogowanie się na konto użytkownika na stronie: https://uonetplus.vulcan.net.pl/rybnik poprzez zakładkę “LOGOWANIE PRZED ZMIANĄ”. Następnie należy postępować zgodnie z kolejnymi komunikatami wyświetlającymi się na stronie.
Wszystkie informacje na temat aktualizacji konta w Dzienniku VULCAN dostępne są na stronie: https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/
Znajdują się tam bardzo przydatnie filmy z instrukcją logowania:
– dla ucznia: https://youtu.be/no79pf8x8Tg
– dla rodzica: https://youtu.be/x6ZWQJ-7WwU
Nowi Uczniowie ( klasy I) oraz ich Rodzice będą mogli utworzyć konta użytkownika z wykorzystaniem kodów “pierwszego dostępu”, które otrzymają od wychowawców klas (uczniowie w szkole, a ich rodzice podczas pierwszego zebrania rodziców).
W razie jakichkolwiek dalszych pytań lub problemów, zachęcam do kontaktowania się z firmą VULCAN poprzez adres e-mail: pomoc@vulcan.edu.pl
Wsparcie techniczne dla rodziców i uczniów: https://www.vulcan.edu.pl/rodzice-i-uczniowie/wsparcie-techniczne