14 marca obchodziliśmy w naszej szkole “Dzień Reklamy”, w którym aktywnie uczestniczyła młodzież ucząca się na kierunku technik reklamy. Z tej okazji gościliśmy prelegentów, którzy dzielili się z nami wiedzą praktyczną, miały również miejsce ciekawe warsztaty oraz konkurs graficzny na stworzenie projektu reklamy. Goszczący u nas Pan Jacek Godziek – pełnomocnik zarządu ds. rozwoju – oraz Pan Rafał Pasek – specjalista performance marketing – przedstawiciele GRUPY MARAT rozmawiali z uczniami na temat różnic pomiędzy kanałami marketingu tradycyjnego i cyfrowego, a także roli sztucznej inteligencji w kreowaniu nowoczesnych kampanii reklamowych. Uczniowie spotkali się również z naszym absolwentem Panem Pawłem Brzeziną, właścicielem firmy Storypixel, który przedstawił młodzieży swoje imponujące portfolio oraz różnorodne możliwości pracy w branży reklamowej.
Klasy czwarte wzięły udział w warsztatach z kolażu wideo przeprowadzonych przez Panią Agnieszkę Kotulską, wykładowczynię w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach. Pod kierunkiem prowadzącej nasza młodzież pracowała w programie After Effects, tworząc animacje związane z żywiołami i przestrzenią kosmiczną. Uczniowie stworzyli wyjątkowe projekty i nabyli nowe umiejętności w zakresie pracy graficznej i reklamowej.
Uczniowie klas piątych zastanawiali się, w trakcie warsztatów prowadzonych przez certyfikowanego coach’a i mentora kariery z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży HR, Panią Monikę Majewską, jak wybrać swoją drogę zawodową, żeby czuć się spełnionym i szczęśliwym w pracy.
“Boli rusz się” to następne warsztaty prowadzone przez Panią Małgorzatę Miodońską, szkoleniowca, trenera odporności psychicznej, eksperta ds. budowania dobrostanu osobistego i organizacyjnego, podczas których młodzież dowiedziała się jak dbać o swój kręgosłup oraz poznała ćwiczenia dla osób wykonujących pracę siedzącą.
Bardzo dziękujemy naszym gościom, za poświęcenie swojego cennego czasu oraz podzielenie się z nami fachową wiedzą.